Friday, September 3, 2010

Hakkimda 25 sey

Sevgili dostlar, sahbaz aleksi,

Son yazini komik yazarak ileyici sayimizi 4'ten 5' e cikardin tebrik ederim. Ablalar konusunda soylediklerine de ne yazik ki katilmiyorum. Ben izleyici kitlemi ablalarla sinirlayamayacak kadar ozgur ruhlu bir insanim. Araya 2-3 abi, anne, amca, hala oglu katarsak toplanip kilyosa piknige gidecek bir ekip kurabiliriz gibi geldi bana. Ama gerek yok...

Sevgili okuyucular, sehnaz aleksi,

Dikkat ettiyseniz aleksi yememis icmemis bloga eklentiler yapmis. Yukarida gordugunuz "Anasayfa - Neleroloor? - Cenkoloji kim la? - Aleksi kim la?" butonlari aleksinin eseri. Ben de teeee gecen sene yazdigim "hakkimda 25 sey"i okudum ve tekrar yazasim geldi. Aleksiye ibret olsun diye buraya yaziyorum.

1) Donegim.
2) O an hayatimdaki ana aktivite neyse o dunyanin en super seyiymis havasina girerim. Endustri Urunleri Tasarimi yerine fizige girince fizigin dunyanin en super bolumu olduguna inandirmistim kendimi. Sonra fizikten soguyup perkuyson calmaya baslayinca perkusyonun en super sey olduguna inanmaya basladim. Fizik doktorasina baslayinca yine fizigin superligi geldi aklima.
3) Maymun istahliyim
4) Maymundan geldim, topraga giderim.
5) 40 yillik beyin cerrahiyim, aleksi gibi bir beyin gormedim.
6) Kolay sikilirim.
7) Turkce klavyem yokken "SIKILMAK" sozcugunu cumle icinde kullanmaktan olesiye cekinirim. Cekinsem de yaparim. Olumle dansederim uu bebek.
8) Misal su an sikildim, gidip kod yazasim var.
9) Kod yazmayi severim. Anuna koyim oyle bir dedim ki duyan da Cenix diye isletim sistemi yaziyorum sanicak. Kod dediysem basit script falan canim. Git o dosyayi oku, tum degerleri histograma dok, dosyanin bir yerinde tanidiga rastlarsan selam soyle falan iste...
10) Perkusyondan sonra "lan ben bunu yaparken cok eyleniyorum" dedigim bir sey varsa o da kod yazmakdir. KOD. KOD. Bakiniz yaziyorum yaziyorum doymuyorum...
11) Ilk yazdigim "Hakkimda 25 sey" den sonra espri anlayisim geriledi. Simdi farkettim.
12) 6 maddedir konusuyoruz bir kez bile Aleksi demedik. Konuyu her daim aleksiye getiririm.
13) KOD KOD KOD KOD KOD !! KOD
14) Civik bir yapiya sahibim. Neden mi? Cunku beni gelecekten John Connor'i skertmeye gonderdiler. (espiriyi anlamayanlar icin bkz: Terminator 2)
15) Zeki esprileri severim, mesela Aleksinin esprileri. Ilahi aleksi.
16) Cok fazla aleksi diyince aleksi anlamini kaybediyor adeta. Arada iskender, arada Cem, arada Aleksis Teksas demek lazim.
17) Perkusyon calmaya calmaya ellerim yavasladi. Bunun icin bazen geceleri oturup hickira hickira aglarim.
18) Saka lan saka erkek adam aglamaz.
19) Saka maka hic komik olmadi bu "hakkimda 25 sey". Kendimden tiksindim.
20) Kendimden tiksinsem de aleksiyi severim.
21) Tamir islerini severim. Bazen "ulan fizik mizik ne gerek, makina teknisyeni olup onu bunu tamir ederek basit bir hayat yasayayim" diye dusunurum.
22) Calisirken kaytarmak icin herseyi yaparim. Ornek: Su anda yaptigim sey.
23) Anarsist ruhluyumdur, gunde 3 vakit otoriteye bas kaldirmazsam rahat uyuyamam.
24) Hakkimda 25 sey yazisini sirf bu anarsist ruh yuzunden 24'te keserim.
25) Polis abiler kizar diye tirstigim icin anarsist ruhumu hemen dolabin ust rafina kaldirir efendi efendi otoritenin kopegi olurum.

Bitti... Gotume benzedi evet.

1 comment:

  1. http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/12126/sen-neymissin-be-yenimahalleli-cafer

    cafer'e bakın da maddeleme yerine bir video yapın.

    ReplyDelete